Füstölt lazaccal ;)

Nem volt kedvem összerakni a szokásos salátát vacsorára, így csak kikészítettem a hozzávalókat, és elkezdtem bohóckodni velük. Viszont a végére nagyon finom kis falatkákat raktam össze! ;)

A recept: (1 főre)

  • 2 zsenge piros retek - felkarikázva
  • 5 dkg füstölt lazac - felcsíkozva
  • 1 répa - felkarikázva
  • gomba - cikkekre vágva
  • 1/2 lilahagyma - félkarikára vágva, rétegeire szedve
  • 1 kis marék snow pea csíra - ez ilyen hosszú, zöld, pont körbe lehet vele tekerni a falatkát, és még akár meg is lehet kötni ;)
  • 1 marék spenót 

Egy karika retekre ráhalmozunk egy kis csík lazacot. Erre jön egy karika répa, egy szelet gomba, egy-két csík lilahagyma, körefogjuk egy spenótlevéllel, és az egészet körbetekerjük egy hosszú borsó csírval, amit könnyedén össze is köthetünk, hogy a falatkánk ne essen szét, ha nem esszük meg rögtön. :D
Én megettem! :P

Szerző: feherfalat  2012.04.02. Szólj hozzá!

Címkék: reggeli zöldséges gyors halételek spenótos könnyű ételek Paleo Nyerskonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr474355361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása