Vöröslencsés egytálétel

Egy újabb félreértett recept.. volt nálunk egy spanyol barátunk, és amikor meglátta, hogy vettem vöröslencsét, úgy megörült, hogy gyorsan el is mormolt egy receptet, amit csak úgy nagyjából jegyeztem meg.. végülis nem olyan sokmindent értettem félre, csak annyit, hogy egy egytálételt készítettem a leveséből. :P

Így is nagyon finom lett, lehet feltaláltam valami új ételt! ;)

A recept:

  • 20 dkg vöröslencse - 3-4 léről átmossuk
  • 2,5 dl barna rizs
  • 1 hagyma - cikkekre vágva
  • 5 gerezd fokhagyma - felkarikázva

  Fűszerek:

  • 1 kk , kurkuma, petrezselyem, szárított metélőhagyma
  • 1/2 kk bors, őrölt kömény

A hozzávalókat 1 liter vízben felrakom főni, fél órát főzöm, majd lefedve állni hagyom. Az összes levet magába szívja, és egy nagyo fincsi, krémes valami lesz belőle! :D

Én főtt tojással ettem, nekem nagyon bejött! ;)

Tipp:

Ha valakinek ez túl egyszerű étel, lehet rá feltétnek tonhalat is tenni, én úgy is kipróbáltam, és nagyon finom! ;)
A húsimádók akár csirkét is főzhetnek bele! :P

Szerző: feherfalat  2012.01.11. Szólj hozzá!

Címkék: gyors rizottó vegetáriánus főételek egytálételek hüvelyesek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr833533133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása