A tésztája gesztenyés ;)

Újra vágytam valami gesztenyésre - amitóta csináltam azt a jó kis Gesztenyés Bejglit és olyan hamar elfogyott :P - , és mivel itt csak nagyobb kiszerelésben lehet kapni gesztenyepürét, mindjárt kétféle süti is kijön belőle! :D

A kisebbik felét felhasználtam a palacsintához, a másik feléből pedig meglepetés készül! ;)

A recept:palcsi2.jpg

  • 15 dkg tönkölybúza liszt
  • tojás
  • egy csipet
  • 3 ek méz
  • 5 dl tej
  • 15 dkg natúr gesztenyemassza - villával áttörve
  • pár csepp olaj - vagy olajpray :P

 

 

Kikevertem a szokásos palacsintatésztát, majd hozzákeveretem az áttört gesztenyemasszát is.
Amennyire tudtam simára kevertem :P - és ugyanúgy kisütöttem, mint a sima palacsintát.

Vastagabb palacsinták lesznek  belőle, mint a sima, és az elején nem volt könnyű sütni, mert egy kicsit ragadt, de az olajpray nagy szolgálatot tett, és a végére úgy belejöttem, hogy még dobálni is tudtam! ;)

Tipp:

Csorgathatunk rá fahéjas mézet, megkenhetjük baracklekvárral vagy akár ehetjük meggybefőttel is, kinek mi illik hozzá jobban! :D

Szerző: feherfalat  2012.01.25. Szólj hozzá!

Címkék: gyors vegetáriánus édességek palcsinták

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr663742534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása