Találtam egy végtelenül egyszerű receptet a neten, persze nekem akkor is variálnom kell valamit, ha csak három hozzávaló van! :P
Hihetetlen, hogy mennyire nem bírom követni a recepteket! :O:D

De sebaj, mindig valami finom sül ki belőle! ;)

A recept: (20 darabhoz)mandulakeksz2.jpg

  • 15 dkg mandula - megőrölve - vagy mandulaliszt :P (nekem most pont elfogyott)
  • 8 dkg parmezán sajt
  • 2 tojás
  • 5-5 dkg szezámmag, mák, fekete szezám

A mandulalisztet összekeverjük a sajttal és a tojásokkal, és egy sütőpapírral bélelt tepsibe egy kis kanállal kiszaggatjuk.
Vizes kanállal lelapogatjuk a tetejét, hogy kb. fél cm vastagok maradjanak, a tetejüket megszórjuk a magokkal, és előmelegített sütőben, 180 fokon 10 perc alatt kisütjük őket.

Finom puhák, én nem szeretem a kemény kekszeket! :P

Szerző: feherfalat  2012.02.18. Szólj hozzá!

Címkék: gyors sörkorcsolya nasik kekszek Paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr524121743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása