A legutóbbi csokis-banános zabkeksz annyira finom lett, hogy nagyon felbátorodtam, és csináltam egy aszalt szilvás változatot is! :D

Pár napja vettem aszalt szilva levet - ilyet még sosem láttam korábban, és nagyon kíváncsi voltam milyen lehet - nekem annyira nem jött be, valóban aszalt szilva ízű, de italban nekem valahogy fura :P - szóval gondoltam felhasználom a sütihez! ;)

A recept:aszalt szilvas keksz.jpg

  • 2 dl zabpehely
  • 2 dl aszalt szilva lé
  • 1 ek méz
  • 10 dkg aszalt szilva - feldarabolva
  • 10 dkg dió - durvára vágva

A zabpelyhet beáztatjuk az aszalt szilva lébe, majd egy fél óra elteltével hozzáadjuk a mézet, az aszalt szilvát és a diót.  Egy sütőpapírral bélelt tepsibe egy kanállal kis hamokat rakunk, a tetejét kicsit megegyengetjük - de nem lapítjuk ki, kb. 1 cm magasnak kell maradniuk, hogy a végén finom puha kekszeket kapjunk! ;)
Előmelegített sütőben, 200 fokon 10 perc alatt megsütjük őket.

Nagyon finom lett! :D

Szerző: feherfalat  2012.09.16. Szólj hozzá!

Címkék: vegetáriánus édességek zabpelyhes kekszek aszalt gyümölcsös

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr704766087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása