Egy barátnőmnél láttam meg ezt a finomságot, igaz ő kukoricadarából készítette, de nekem az most nem volt itthon, így az én desszertem kicsit más irányt vett, de nagyon fincsi lett! :D

A recept:grízpuding.jpg

  • 1 dl savó - el is hagyhatjuk, csak én fel akartam használni :P
  • 5 dl víz - csinálhatjuk tejjel is, vagy akár fele-fele arányban ;)
  • 9 ek gríz
  • 2 marék mandula - durvára vágva
  • 1 nagy marék mazsola
  • 1 marék aszalt vörösáfonya
  • 1-1 marék fehércsoki, étcsoki 

Felforraljuk a savót és a vizet, hozzáadjuk a grízt és a mandulát, és pár perc alatt sűrűre főzzük. Forrón belekeverjük az aszalt gyümölcsöket, majd pár mozdulattal a csokit - ettől lesz márványos. :)

Én nem édesítettem, mert szerintem a csokitól és az aszalt gyümölcsöktől kellően édes lesz az ízhatás, de aki szeretné az tehet bele egy kanál mézet. ;)

Szerző: feherfalat  2013.09.14. Szólj hozzá!

Címkék: gyors vegetáriánus édességek aszalt gyümölcsös

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr265505888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása