Már régen sütöttem sütit - kb. egy hete :P -, úgyhogy nagyon hiányzik! :D A sütés is, meg a süti is! :)
Hirtelen nem jutott eszembe semmi, hogy mit kéne csinálni, mert eredetileg egy meggyes kevert tésztát akartam sütni, de mivel nem volt otthon meggy, ezért csak összeraktam, amit találtam, hátha valami fiom sül ki belőle! ;)

A recept:dios.jpg 

  • 6 tojás - szétválasztva, fehérje kemény habbá verve
  • 6 ek méz
  • 6 ek tönkölybúza liszt
  • 1 csipet szódabikarbóna
  • 1 ek fahéj
  • 10 dkg mandulaliszt - vagy mandula finomra örölve
  • 15 dkg dió

A tojássárgáját is alaposan felverjük, hozzáadjuk a mézet, majd a lisztet, a szódabikarbónát, a fahéjat és a mandulalisztet. Egy fakanállal óvatosan belekeverjük a tojásfehérje habot, hogy ne nagyon törjön össze, és egy sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük a masszát. Megszórjuk a dióval, és előmelegített sütőben, 160 fokon fél óra alatt megsütjük.

Fincsi lett, de nekem kicsit száraz, úgyhogy málnaszósszal ettem! :P

Szerző: feherfalat  2012.06.14. Szólj hozzá!

Címkék: gyors édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr524587127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása