A mútkor rendeltem a Nyersétel Akadémiáról egy nyers "lasagnát", ami lényegében cukkini szeletek, izgalmas paradicsomszósszal. Alig vártam, hogy megkóstoljam, de végül hogy, hogy nem, teljesen kiment a fejemből. :O
Mivel ezek nyersen elkészített zöldségek, érdemes őket frisssen fogyasztani, de miután én megfeledkeztem róla, mire rátaláltam a hűtőben, már nem mertem megenni. :(
Nagyon csalódott voltam, de azóta is izgat, hogy milyen is lehet. :P

Pár napja olvastam Erikánál valami hasonlót, és mivel nagyon egyszerű volt az elkészítése, meg is csináltam gyorsan! ;)

Nagyon fincsi lett! :D

A recept:cukkinis.jpg

  • 2 paprika - felkockázva
  • 1 újhagyma - felkarikázva
  • 2 paradicsom - az egyik kis kockára vágva, a másik a szószhoz lesz
  • 5-6 db aszalt paradicsom - olajban eltett változat
  • 1 kk pirospaprika
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 csipet Himaláj
  • 1 cukkini - (csíkozóval) felcsíkozva

A cukkini kivételével a friss zöldségeket besózzuk és állni hagyjuk; az aszalt paradicsomot pedig egy kevés vízbe áztatjuk.

Az aszalt paradicsomot - az áztató vízzel együtt -, a pirospaprikával, az egyik paradicsommal és a fokhagymával összeturmixoljuk, majd összekeverjük a zöldségekkel.

Tálaláskor a cukkini csíkok mennek alulra, és rá a friss zöldségragu. ;)

Szerző: feherfalat  2013.08.07. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges gyors vegetáriánus főételek egytálételek Paleo Nyerskonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr235448038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása