grapefruit turmix1.jpg

A múltkor nekikezdtem ennek az izgalmas turmixnak, amit az egyik Nyerskonyha oldalon találtam, de csak félig jutottam, amikor megkóstoltam, és annyira ízlett, hogy megittam úgy. :P

De ezúttal be is fejeztem a receptet, és így is nagyon jó lett! ;)
Nem olyan édes, mint a narancsos turmix, de finom! :)

A recept:

  • 1 grapefruit
  • narancs
  • banán
  • 2 alma
  • lime
  • 5-6 dl víz

A meghámozott citrusféléket kimagozzuk, és a kicsumázott almával, kevés vízzel és a banánnal simára turmixoljuk. Ha túl sűrű lenne, kevés vizet még tehetünk hozzá.

Szerző: feherfalat  2013.08.17. Szólj hozzá!

Címkék: gyors gyümölcsös turmix vegetáriánus nasik Paleo Nyerskonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr505458654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása