Nem szoktam ennyit írni egy-egy blogbejegyzéshez, de ahogy a neve is mutatja ez egy kalandos sütisütés volt! :D

Megláttam, hogy van egy jó kis játék Blogkóstoló néven, amikor is sorsolás alapján valaki másnak a blogjáról kell elkészíteni egy ételt! :D
Most a 12. fordulónál jár ez a játék, és bár a sorsolásról még lemaradtam, azért menet közben mégis csak becsatlakoztam! :P

Én az Őrülten jó ételek blogot választottam, mert úgy emlékeztem, hogy annak idején a SparChéf versenyen is láttam tőle néhány jó receptet! :D
Most egy Ötórai kókuszliszt, avagy ribizlis teasütemény nevű sütin akadt meg a szemem -, imádom a kókuszlisztes sütiket! ;)

Épp elfogyott a kókuszlisztem, de már amúgy is ki akartam próbálni, hogy a darálómban tudok-e kókusz reszelékből kókuszlisztet készíteni.. :P -, nem tudtam. :D:D

Az eredeti recept ribizlit írt, az nekem nincs, de ez nem adja fel -, bármilyen gyümölcs megteszi, én szedret választottam! ;)

További nehezítés következett, amikor is rájöttem, hogy nincs itthon tojás.. :D:D -, de mivel a hétvégére elutaztunk, és a Blogkóstoló ezen fordulója a hétvégén lejárt, ezért nem értem rá teketóriázni. :P
Egyik barátnőm mesélte, hogy akik nem esznek tojást, azok olyan lisztet használnak - pl. csicseriborsó liszt -, ami ugyanúgy összefogja az ételeket, mint a tojás tenné -, úgyhogy ezt a trükköt alkalmaztam. ;)

Nagyon finom süti kerekedett ki belőle! :D

A recept:kókuszkeksz2.jpg

  • 10 dkg kókuszreszelék
  • 2 dl kefir
  • 2 ek méz
  • 10 dkg csicseriborsó liszt
  • 5 dkg olvasztott vaj 
  • 10 dkg (fagyasztott) szeder - díszítésnek
Sorban összekeverjük a hozzávalókat, majd 15-20 percet állni hagyjuk. Egy sütőpapírral bélelt tepsibe egy evőkanállal kis kerek halmokat rakunk, és a közepükbe mélyedést nyomunk -, ebbe rakjuk a szeder szemeket, majd előmelegített sütőben 220 fokon (nálam 6-os fokozat) kb. 10 perc alatt megsütjük. 
Szerző: feherfalat  2013.11.02. Szólj hozzá!

Címkék: gyors gyümölcsös vegetáriánus nasik édességek kekszek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr525609611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása