A múltkori finom parmezános kekszen felbuzdulva további kisérletezésbe kezdtem! :P

Ez eredetileg muffin lett volna, de amikor bekevertem néztem csak meg jobban, hogy ez olyan kevéske, mégis hány muffinnak kéne ebből kijönni?! :O
Kiderült, hogy háromnak! :D:D
Mivel vendégeket vártam, ez nem tűnt jó ötleteknek, így kekszek lettek belőle! ;)

A recept: (kb. 20 darabhoz)keksz.jpg

  • 15 dkg mandula - megőrölve - vagy mandulaliszt :P (elfelejtettem venni)
  • 1 kk szódabikarbóna
  • 8 dkg parmezán sajt
  • 1 kk rozmaring
  • 1 marék dió - durvára vágva
  • 2 tojás
  • 1 ek málnaecet
  • 5-5 dkg tökmag, napraforgó mag, mák, fekete szezám

A mandulalisztet összekeverjük a szódabikarbónával, a sajttal, a rozmaringgal, a dióval, a tojásokkal és a málnaecettel, és egy sütőpapírral bélelt tepsibe egy kis kanállal diónyi drabokat szaggatunk belőle. Vizes kanállal lelapogatjuk a tetejét, hogy kb. fél cm vastagok maradjanak, a tetejüket megszórjuk a magokkal, és előmelegített sütőben, 180 fokon 10 perc alatt megsütjük.

Finom puha, omlós kekszek, és nagyon különleges a rozmaringos fűszerezéssel! ;)

Szerző: feherfalat  2012.02.28. Szólj hozzá!

Címkék: gyors sörkorcsolya nasik kekszek Paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr404219014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása