Amikor felfedeztem, hogy a TorkosBorzon elég sok receptem megjelenik, elkezdtem nézegetni a kínálatot, és találtam egy nagyon izgalmas rágcsát. :D

Nem volt itthon minden hozzá, ezért átalakítottam egy kicsit, és így is nagyon fincsi lett! :D
Eredetileg úgy terveztem, hogy valami zöldségkrémet fogunk vele mártogatni, de olyan jó lett, hogy mind elfogyott magában! :P

A recept:lenmag1.jpg

  • 1 dl lenmagliszt - vagy lenmag megdarálva
  • 10 dkg csicseriborsó liszt
  • 10 dkg rozsliszt
  • 2 dl zabliszt - vagy zabpehely megőrölve
  • 1 mk Himaláj
  • 3 ek olívaolaj
  • 1 ek szőlőecet
  • 1 ek mogyoróvaj
  • 1-1 ek fekete szezámmag, mák, szeletelt mandula - a tetejére
  • 1/2 mk durva Himaláj só - a tetejére

A magok kivételével egy tálban sorban összekeverjük a hozzávalókat, és felöntjük annyi vízzel, hogy egy sűrű, de keverhető masszát kapjunk (kb. 3-4 dl).
Egy sütőpapírral bélelt nagy tepsibe vékonyan és egyenletesen belesimítjuk a masszát egy spatula segítségével, majd rászórjuk a magokat és a durva sót, és egy kicsit rányomkodjuk.
Pizzavágóval vagy a kés fokával a kívánt méretre vágjuk a krékereket, majd előmelegített sütőben 180 fokon 20-30 percig sütjük. Ekkor elválasztjuk őket egymástól, majd tovább folytatjuk a sütést, amíg jól átsül a tészta - ki mennyire szereti ropogósan. ;)

Szerző: feherfalat  2013.08.25. Szólj hozzá!

Címkék: sörkorcsolya vegetáriánus zabpelyhes különleges ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr585465629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása